miercuri, 7 august 2013

Pierdevară.

M-am întors de vreo două zile de la mare, dar abia acum mi-am facut timp să postez (pentru că până acum am fost mult prea ocupata cu engleza şi Misfits). :D
Cât timp am fost la mare, am realizat faptul că a trecut mai bine de jumate de vacanţă, iar eu nu am făcut nimic cu viaţa mea în tot acest timp.În afara de bagat filme în mine ca o maniacă şi meditaţii la engleză, dar şi alea făcute cu un sictir şi c-o silă atât de specifice mie.
Mă minţeam simgură în timp ce eram în drum spre casă de la mare că o să mă apuc să-mi învăţ la istorie din manualul de-a X-a, dacă tot mi se înfăţişează frumos toată vacanţa, dar mna, lenea ca de obicei a avut câştig de cauză şi până la urmă tot la seriale m-am uitat.
Am promis eu şi că am să citesc la mare, dar tot ce am reuşit să citesc au fost vreo 5 pagini din Declaraţia. Şi nu, nu e vorba că n-am avut timp, că a fost prea mult chiar, dar am stat pe sezlong ca un pui la rotisor să mă prăjesc şi pe o parte şi pe alta. Şi nu prea s-a lipit bronzul de mine că mna, nu-i pigmentu' făcut să se înnegrească repede, dar ceva ceva tot se cunoaşte. Faţa şi mâinile cred că sunt cele mai pârlite, dar deja după faţă a început să mi se exfolieze pielea.
În concluzie, deci, am intrat într-un abis al lenei şi al nepăsării faţă de lumea înconjurătoare şi habar n-am dacă am de gând să ies până la finalul vacanţei, dar apoi stau şi mă gândesc că până la urmă cam asta-i monotonia unei vacanţe de copil/adolescent, nu? :D
Btw, îl iubesc pe Robert Sheehan. Îşi ocupă locul acolo, frumuşel, lângă Daniel Sharman, Dylan O'Brien şi celelalte cuceriri ale mele. :3

Nu ştiu dacă ştiţi sau nu coverul ăsta, dar este genial! Atâââât de frumos îmbinate elemente simfonice cu cele moderne. :3

Voi ce mai faceţi? Ce seriale mai urmăriţi? Ce cărţi mai citiţi? :D

Cheers! ^^

15 comentarii:

  1. Ei bine, afla ca si eu imi pierd timpul degeaba in vacanta. In fiecare an imi spun ca o sa repet la diferite materii, dar naa... tentatiile sunt prea mari>>seriale, carti, filme, blog, net... Deci... :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că sunt sunt singura distrasă de "tentaţiile verii" :)) :D

      Ștergere
  2. WELCOME BACK!!!Deoarece mie sigur mi-a fost dor de tine.Desi mi-am scos o multime de carti din mica mea bibblioteca si le-am insirat prin toata casa am inceput sa citesc Shining de Stephen King dar, n-am apucat sa citesc doar citeva pagini pt ca tentatia serialelor e prea mare si am inceput sa ma uit din nou la The Vampire Diaries pt ca e serialul meu preferat si dintr-o 1000 alte motive...deci da ma incadrez si eu in rindul celora care in timpul verii isi pierd timpul cu seriale siropoase dar hey..

    RăspundețiȘtergere
  3. P.S.Sunt de acord in legatura cu cover-ul,e prima oara cind il vad dar e superb.Felicitaari pt postare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult!
      Si mie coverul mi se pare tare reusit, ca mai toate clipurile lui Lindsey Stirling, de altfel. :3 Nici n-ai idee cat ma bucur ca nu sut singura care isi petrece vacantele de vara uitandu-se in principal la seriale. Stephen King, zici? Hmmm :-?. Nu prea ma atrage el ca autor pe moment pentru ca am alte prioritati in cap, dar sigur e ceva ce o sa incerc pe viitor. :D
      Apropo de TVD, mi-ai amintit ca si eu am vreo 7-8 episoade de vizionat ca sa ajung la zi cu el. :D

      Ștergere
  4. Nu prea sunt genul care-si alege lecturile in functie de autori,desi am si autori preferati,iar autorii americani detin primul loc in topul meu:)asa ca...de ce nu?!Cartea despre care zici in post - Declaratia..este vorba despre seria Declaratia de Gemma Malley?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi la mie pe primul loc în top tot autorii americani stau, numai că momentan stilul horror nu este o prioritate de citit pentru mine şi de aceea am spus că nu mă atrage autorul. :D
      Dap. Acea Declaraţie. :D

      Ștergere
  5. Știam coveruuul :3 Îl știam! *moacă mândră, de descoperit America* Așa, dacă te consolează cu ceva, nici eu n-am făcut nimic vara asta, în afară de citit. Și eu trec a 12-a, deci ar cam trebui să pun mâna pe carte. ăă. mda, sigur. stai numa :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ooo.. mă consolează foarte! Să înţeleg că eu care trec a 10a, ideea să mă apuc cumva să învăţ e atât de absurdă încât nici nu mai poate fi luată în calcul, nu? :)) Mă simt mult mai bine acum! :))
    Oricum ar fi, dragă furelise, aşa-i vara - leneveală şi caniculă. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Am același sentiment ca tine.. când văd că unii au citit peste 20 de cărți în vara asta și eu doar 9.. mă apucă puțină ambiție, iar după iar lenea.
    Deși n-am prea făcut nimic, vara asta a trecut prea repede.
    Măcar la mare am reușit să termin o carte și un sezon din skins :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooo.. oau! E bine că ai făcut atât de multe la mare! Aşa am tras si eu speranţă că o să stau şi-o să vegetez într-un sezlong cu o carte în mână, numai că ştii cum e, socoteala de-acasă nu se potriveste cu aia din târg. :))
      Oricum, mă bucur că am fost la bunica în weekend şi acolo am fost cam ruptă de orice legătură modernă aşa că am citit după mult timp, o carte. :D

      Ștergere
  8. WOW Skins...tocmai am nevoie de o parere,merita oboseala?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. După părerea mea nu prea merită, însă e doar părerea mea, repet. Am văzut vreo 3-4 episoade şi nu m-a vrăjit. Mi se pare destul de vulgar. Adică n-am nimic nu scenele obsene sau cu înjurăturile, dar mi se pare că în serialul ăla prea se exagerează. Exact ca un copil care tocmai a învăţat să vorbească şi vrea să încerce toate cuvintele, număi că în cazul de faţă e vorba predominant doar de "f*ck" şi alte cuvinte deritate lui.

      Ștergere
  9. Da,uneori mă întreb și eu cum naiba trece timpul așa repede.Mi-e ciudă,că cu toate că e vacanță,voi lăsa jumătate din mine aici,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici unde? :D Nu mai apare şi continuarea, cu toate că am văzut că ai pus virgulă. Nu ştiu dacă n-ai mai completat sau e o problemă de moderator. :D
      Şi da, ai mare dreptate. Timpul trece extraordinar de repede. Nici nu ştiu când au trecut 2 luni de vacanţă... -.-

      Ștergere